Άννα Χλιούρα
1) Με τι ασχολείστε και για ποιο λόγο;
2) Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να ξεκινήσετε;
3) Με ποιους τρόπους αντιμετωπίζετε την κρίση;
4) Πως βλέπετε να εξελίσσονται τα πράγματα;
H Elektronio ιδρύθηκε το 2015 με σκοπό να διαδώσει νεούς ευφυείς τρόπους αστικής μετακίνησης.
Έτσι, λοιπόν, στην Elektronioκατασκευάζουμε εξατομικευμένα ηλεκτρικά ποδήλατα ακολουθώντας
μία χειροποίητη διαδικασίας παραγωγής με ένα πρωτοποριακό σχεδιασμό, τα οποία μπορούν να
αποτελέσουν μία εναλλακτική μορφή μετακίνησης εώς και ένα βιώσιμο τρόπος μεταφοράς και διανομής αγαθών στο αστικό περιβάλλον. Για αυτό, άλλωστε, το μότο μας είναι #reimagineyourvehicle
(ξαναφάντασου το όχημα σου).
1) Είμαι συνιδρύτρια και Marketing Manager της εταιρίας Elektronio. H Elektronio συνιστά μία ρηξικέλευθη εταιρία ηλεκτρικών ποδηλάτων και εγώ είμαι επιφορτισμένη με τη συνολική χάραξη της στρατηγικής μάρκετινγκ αυτής. Εάν μπορούσα να το συνοψίσω θα έλεγα ότι αποτελώ τον επικοινωνιακό πυρήνα αυτή της προσπάθειας. Είμαι υπεύθυνη για την επικοινωνία, τις πωλήσεις, τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την οργάνωση του e-shop μας καθώς και την ανάπτυξη της εταιρικής μας εικόνας.
2) Στο προσωπικό όραμα του συνιδρυτή της Elektronio, Παντελή Ζάρκο για τη δημιουργία του ιδανικού οχήματος προσωπικής μετακίνησης στο αστικό περιβάλλον έγινα ο πιο ένθερμος υποστηρικτής όταν οδήγησα για πρώτη φόρα το Elektronio “Play”, το ηλεκτρικό τρίτροχο ποδήλατο μας που αποτέλεσε το πρώτο μας μοντέλο. Ενιώσα ότι αυτό το ποδήλατο μπορεί να αλλάξει την καθημερινότητα πολλών άλλων ανθρώπων που αισθάνονται δυσαρεστημένοι με τις υπάρχουσες επιλογές μετακίνησης. Παράλληλα, επηρεάζομενοι απο τις διεθνείς τάσεις με την άνθηση των ηλεκτρικών ποδηλάτων και των ποδηλάτων μεταφοράς φορτίου, πιστεύαμε ακράδαντα ότι αυτό το εγχείρημα έπρεπε να το κάνουμε επιχείρηση.
3) Αντιμετωπίζω την κρίση ως μία μεγάλη πρόκληση. Πιστεύω ότι εάν καταφέρουμε να επιβιώσουμε σε τόσο δυσμενείς συνθήκες όπως το ελληνικό οικονομικό και φορολογικό περιβάλλον, θα είμαστε έτοιμοι να ανταπεξέλθουμε σε νέες προκλήσεις που θα έρθουν σε ένα διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η κρίση δε μας πτόησε ούτε το 2015 όταν ξεκίνησαμε όπου έπρεπε να αντιμετωπίσουμε τα “αλλόκοτα” τότε capital controls. Μας αρέσει να βλέπουμε το ποτήρι πάντα “μισογεμάτο”. Προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες με μία νέα επιχειρηματική κουλτούρα, που περιλαβάνει σύνεση, επιμονή και ετοιμότητα στις εξελίξεις.
4) Βλέπω να εξελίσσονται ιδιαιτέρως θετικά τα πράγματα για την Elektronio τους τελευταίους μήνες. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια εξωτερική στρατηγική χρηματοδότηση, δε μας έχει ευνοήσει για ταχεία ανάπτυξη αλλά από την άλλη πλευρά, χαιρόμαστε που παρόλα αυτά, κάνουμε αργά και σταθερά ανοδικά βήματα. Προς το παρόν υλοποιούμε μόνο μεμονωμένες παραγγελίες στο εργαστήριο μας. Με τη νέα χρονιά πρόκειται να λανσάρουμε επίσημα την αναβαθμισμένη έκδοση του Play, καθώς και τρία νέα ποδηλατικά μοντέλα, μία κίνηση που θα μας επιτρέψει την οργάνωση σιγά σιγά μίκρων κύκλων παραγωγής εκτός Elektronio.
1) Είμαι συνιδρύτρια και Marketing Manager της εταιρίας Elektronio. H Elektronio συνιστά μία ρηξικέλευθη εταιρία ηλεκτρικών ποδηλάτων και εγώ είμαι επιφορτισμένη με τη συνολική χάραξη της στρατηγικής μάρκετινγκ αυτής. Εάν μπορούσα να το συνοψίσω θα έλεγα ότι αποτελώ τον επικοινωνιακό πυρήνα αυτή της προσπάθειας. Είμαι υπεύθυνη για την επικοινωνία, τις πωλήσεις, τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την οργάνωση του e-shop μας καθώς και την ανάπτυξη της εταιρικής μας εικόνας.
2) Στο προσωπικό όραμα του συνιδρυτή της Elektronio, Παντελή Ζάρκο για τη δημιουργία του ιδανικού οχήματος προσωπικής μετακίνησης στο αστικό περιβάλλον έγινα ο πιο ένθερμος υποστηρικτής όταν οδήγησα για πρώτη φόρα το Elektronio “Play”, το ηλεκτρικό τρίτροχο ποδήλατο μας που αποτέλεσε το πρώτο μας μοντέλο. Ενιώσα ότι αυτό το ποδήλατο μπορεί να αλλάξει την καθημερινότητα πολλών άλλων ανθρώπων που αισθάνονται δυσαρεστημένοι με τις υπάρχουσες επιλογές μετακίνησης. Παράλληλα, επηρεάζομενοι απο τις διεθνείς τάσεις με την άνθηση των ηλεκτρικών ποδηλάτων και των ποδηλάτων μεταφοράς φορτίου, πιστεύαμε ακράδαντα ότι αυτό το εγχείρημα έπρεπε να το κάνουμε επιχείρηση.
3) Αντιμετωπίζω την κρίση ως μία μεγάλη πρόκληση. Πιστεύω ότι εάν καταφέρουμε να επιβιώσουμε σε τόσο δυσμενείς συνθήκες όπως το ελληνικό οικονομικό και φορολογικό περιβάλλον, θα είμαστε έτοιμοι να ανταπεξέλθουμε σε νέες προκλήσεις που θα έρθουν σε ένα διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η κρίση δε μας πτόησε ούτε το 2015 όταν ξεκίνησαμε όπου έπρεπε να αντιμετωπίσουμε τα “αλλόκοτα” τότε capital controls. Μας αρέσει να βλέπουμε το ποτήρι πάντα “μισογεμάτο”. Προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες με μία νέα επιχειρηματική κουλτούρα, που περιλαβάνει σύνεση, επιμονή και ετοιμότητα στις εξελίξεις.
4) Βλέπω να εξελίσσονται ιδιαιτέρως θετικά τα πράγματα για την Elektronio τους τελευταίους μήνες. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια εξωτερική στρατηγική χρηματοδότηση, δε μας έχει ευνοήσει για ταχεία ανάπτυξη αλλά από την άλλη πλευρά, χαιρόμαστε που παρόλα αυτά, κάνουμε αργά και σταθερά ανοδικά βήματα. Προς το παρόν υλοποιούμε μόνο μεμονωμένες παραγγελίες στο εργαστήριο μας. Με τη νέα χρονιά πρόκειται να λανσάρουμε επίσημα την αναβαθμισμένη έκδοση του Play, καθώς και τρία νέα ποδηλατικά μοντέλα, μία κίνηση που θα μας επιτρέψει την οργάνωση σιγά σιγά μίκρων κύκλων παραγωγής εκτός Elektronio.