Χρήστος Παναγιώτου
1) Με τι ασχολείστε και για ποιο λόγο;
2) Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να ξεκινήσετε;
3) Με ποιους τρόπους αντιμετωπίζετε την κρίση;
4) Πως βλέπετε να εξελίσσονται τα πράγματα;
Το Brands Pharmacy ιδρύθηκε στο εμπορικό κέντρο πανοράματος Panorama Center τον Σεπτέμβριο του 2019. Η ομάδα του φαρμακείου, και ο φαρμακοποιός, Παναγιώτου Χρήστος, έχουν σαν όραμα την δημιουργία ενός φαρμακείου «νέας γενιάς», που θα βάζει στο επίκεντρο τις ανάγκες και τη φροντίδα του ασθενή, και θα τις εξυπηρετεί με τρόπο επιστημονικό αλλά και φιλικό.
1) Βλέπω το φαρμακείο τόσο ως μία εμπορική επιχείρηση όσο και ως ένα σημείο παροχής φαρμακευτικής φροντίδας. Στόχος μου είναι σε κάθε επίσκεψη τους, οι ασθενείς και πελάτες να έχουν κατανοήσει πλήρως το προϊόν που προμηθεύονται, είτε αυτό είναι φαρμακευτική αγωγή είτε παραφάρμακο, είτε καλλυντικό, και πώς να το χρησιμοποιήσουν για να έχουν το μέγιστο δυνατό όφελος στην υγεία, την ομορφιά, και γενικότερα τη ζωή τους. Είναι εκπληκτικό το πόσο συχνά μία σύντομη συμβουλή μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα ζωής μας ακόμα και για προϊόντα που λαμβάνουμε εδώ και χρόνια.
2) Μετά το πτυχίο ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη φαρμακευτική σαν ερευνητής, και έχω ολοκληρώσει μεταπτυχιακό στη νανοϊατρική και νανοφαρμακευτική. Στην πορεία παρατήρησα από πρώτο χέρι ότι η φαρμακευτική έρευνα παράγει συνεχώς και με ραγδαίους ρυθμούς καινοτόμα προϊόντα που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την ποιότητα ζωής μας. Αποφάσισα λοιπόν να ασχοληθώ με το φαρμακείο και να βάλω τις επιστημονικές μου γνώσεις στην υπηρεσία των ανθρώπων που εξυπηρετώ και να τους φέρω πιο κοντά σε όλα αυτά τα υπέροχα προϊόντα. Ο συνδυασμός αυτός επιστήμης και ανθρώπινής επικοινωνίας με γεμίζει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
3) Πιστεύω ότι ο χώρος του φαρμακείου και του φαρμακευτικού επαγγέλματος είναι πάντα απαραίτητος ανεξαρτήτως οποιασδήποτε κρίσης. Το συνοικιακό φαρμακείο πέρασε την τελευταία δεκαετία από σημαντικές νομοθετικές και μορφολογικές αλλαγές, αλλά έδειξε ότι μπορεί να επιβιώσει. Ο καλύτερος τρόπος να γίνει αυτό είναι κατά τη γνώμη μου μέσα από την καλύτερη επικοινωνία του φαρμακοποιού με τους επισκέπτες του και την δημιουργία μιας σχέσης φροντίδας και εμπιστοσύνης.
4) Με αισιοδοξία. Η έρευνα δε θα σταματήσει ποτέ να παράγει νέα προϊόντα και εμείς δε θα σταματήσουμε να αγαπάμε να τα παρουσιάζουμε και να τα μοιραζόμαστε με τον κόσμο. Οι δυσκολίες που παρουσιάζονται απαιτούν από εμάς και από το φαρμακείο να εξελισσόμαστε διαρκώς και να δείχνουμε κάθε μέρα τον καλύτερο μας εαυτό, αλλά αυτό είναι κάτι που μας αρέσει και μας κάνει να αισθανόμαστε ζωντανοί.