Φώτης Καραγιάννης
1) Με τι ασχολείστε και για ποιο λόγο;
2) Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να ξεκινήσετε;
3) Με ποιους τρόπους αντιμετωπίζετε την κρίση;
4) Πως βλέπετε να εξελίσσονται τα πράγματα;
Το ζαχαροπλαστείο Καραγιάννης Τρίγωνα είναι μία οικογενειακή επιχείρηση η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί από το Δεκέμβριο του 2020 και βρίσκεται στην Ευζώνων 50 και Περδίκα γωνία, στη γειτονιά της Αγίας Τριάδας στη Θεσσαλονίκη. Μέσα από 50 χρόνια εμπειρίας στο χώρο, προσφέρει μεταξύ άλλων τις κλασικές γεύσεις της πόλης, όπως Τρίγωνα Πανοράματος, προφιτερόλ και αρμενοβίλ.
1) Ασχολούμαι με τη ζαχαροπλαστική για περίπου 20 χρόνια, την οποία αντιλαμβάνομαι ως μία μορφή τέχνης. Τα γλυκά μπορούν να σε συναρπάσουν και να σε συνεπάρουν. Όταν θέλεις να φας ένα γλυκό, περιμένεις να είναι νόστιμο, λαχταριστό, με ωραία υφή, μυρωδιά και εμφάνιση. Αγγίζει ένα σύνολο αισθήσεων και πραγματικά μπορεί να σου αλλάξει τη διάθεση. Θέλω όταν κάποιος δοκιμάζει κάποιο γλυκό μου να απολαμβάνει κάθε μπουκιά και να σκέφτεται ότι αυτό που έφαγε ήταν αυτό ακριβώς που φανταζόταν.
2) Η ζαχαροπλαστική για μένα είναι οικογενειακή υπόθεση. Ο πατέρας μου έχει 50 χρόνια εμπειρίας και τα πρώτα του βήματα τα έκανε στον ίδιο χώρο που βρίσκεται τώρα το δικό μου ζαχαροπλαστείο. Εγώ ξεκίνησα πολύ νωρίς βοηθώντας στο εργαστήριο του στο Πανόραμα. Δεν είναι τυχαίο ότι τα Τρίγωνα είναι στο όνομα του μαγαζιού μου. Έμαθα δίπλα του, δούλεψα και είδα το μέλλον μου στο χώρο της ζαχαροπλαστικής. Έχοντας το δικό μου μαγαζί, έχω τη δυνατότητα να δοκιμάσω και να δημιουργώ νέες γεύσεις και να εξελίσσω παραδοσιακές συνταγές. Είναι μία ελευθερία έκφρασης που μπορώ να μοιραστώ απευθείας με τον κόσμο.
3) Η άριστη ποιότητα στο τελικό προϊόν κάνει τον κόσμο να σε θυμάται και να έρχεται ξανά. Αυτό φάνηκε πολύ καθαρά τον πρώτο καιρό που ξεκίνησε το μαγαζί, με τη γειτονιά να μας υποδέχεται πολύ θερμά. Η κρίση έφερε πολλές δυσκολίες, αλλά τα γλυκά παραμένουν μία αγαπημένη συνήθεια και όσο πιο νόστιμα είναι τόσο πιο ξεχωριστή είναι η εμπειρία κάθε φορά. Επίσης, προσπαθώ να διατηρώ μια ενεργή παρουσία του μαγαζιού σε Facebook και Instagram, καθώς όλο και περισσότερος κόσμος τα χρησιμοποιεί καθημερινά. Το ίδιο ισχύει και για τις πλατφόρμες online delivery, όπως το efood, που μέσα από εκεί μπορώ να απευθυνθώ σε πολύ περισσότερο κόσμο.
4) Το γεγονός ότι η επιχείρηση ξεκίνησε να λειτουργεί μέσα στη πανδημία ήταν ένα ρίσκο, το οποίο τελικά απέδωσε. Πιστεύω πολύ στην ποιότητα των πρώτων υλών και του τελικού προϊόντος και βλέπω πως και ο κόσμος τα επιλέγει. Αν είναι να φας ένα γλυκό ας είναι ένα πραγματικά ωραίο γλυκό, έτσι το σκέφτομαι! Όταν κάποιος γνωρίσει το ζαχαροπλαστείο θα το εκτιμήσει και θα το αγαπήσει για αυτόν ακριβώς το λόγο.