Νίκος Βούλγαρης
1) Με τι ασχολείστε και για ποιο λόγο;
2) Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να ξεκινήσετε;
3) Με ποιους τρόπους αντιμετωπίζετε την κρίση;
4) Πως βλέπετε να εξελίσσονται τα πράγματα;
Η Panini είναι μια εταιρία που δραστηριοποιείται στην κατηγορία των ταχέων κινουμένων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) με βάση την παράγωγή και διάθεση συσκευασμένων σάντουιτς και αρτοποιημάτων. Βασικός στόχος είναι η κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών μέσα στην διάρκεια της
μέρας προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα ποιοτικών προϊόντων ετοίμων προς κατανάλωση.
1) Από Σεπτέμβριο του 2013 είμαι Διευθύνων Σύμβουλος της Panini οπού ασχολούμαι κυρίως με τις πωλήσεις και τα οικονομικά. Το πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε είναι μια καθημερινή πρόκληση για την δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής δημιουργεί νέα δεδομένα στις καταναλωτικές συνήθειες οπού πρέπει να προσαρμοστούμε προσφέροντάς νέες λύσεις.
2) Από πολύ μικρός είχα περάσει από όλους τους τομείς της εταιρίας οπού και ωρίμασε η ιδέα να ασχοληθώ μετά τις σπουδές μου. Αυτό που μου κέντρισε κυρίως το ενδιαφέρον είναι η προσφορά προϊόντων που μπορούν κα διευκολύνουν τον σύγχρονο τρόπο ζωής.
3) Η μακροχρόνια οικονομική κρίση έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους δραστηριότητας και έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στο επιχειρησιακό μοντέλο λειτουργίας. Από την αρχή της οικονομικής κρίσης πήραμε μια σειρά από μετρά ώστε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα με βάση την αύξηση της ρευστότητας (μείωση πιστώσεων), μείωση του κόστους παραγωγής, δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων, μεγαλύτερη έμφαση στις εξαγωγές. Η πρόκληση που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν η μείωση του χρηματοοικονομικού ρίσκου και η ταυτόχρονη ανάπτυξη των πωλήσεων.
4) Εάν και το οικονομικό περιβάλλον είναι ασταθές φαίνονται σημάδια ανάκαμψης με βάση την εξωστρέφεια και την υγιή επιχειρηματικότητά. Το θετικό είναι ότι η πραγματική οικονομία μετά από πολλά χρόνια κρίσης και χαμένης δραστηριότητάς μπορεί να αναπτυχθεί με ακόμη μεγαλύτερο ρυθμό. Ένα σταθερό οικονομικό περιβάλλον σε συνδυασμό με κατάλληλες επενδυτικές κατευθύνσεις μπορούν να συνδράμουν στην ταχύτερη ανάπτυξη της πραγματικής οικονομάς.
1) Από Σεπτέμβριο του 2013 είμαι Διευθύνων Σύμβουλος της Panini οπού ασχολούμαι κυρίως με τις πωλήσεις και τα οικονομικά. Το πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε είναι μια καθημερινή πρόκληση για την δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής δημιουργεί νέα δεδομένα στις καταναλωτικές συνήθειες οπού πρέπει να προσαρμοστούμε προσφέροντάς νέες λύσεις.
2) Από πολύ μικρός είχα περάσει από όλους τους τομείς της εταιρίας οπού και ωρίμασε η ιδέα να ασχοληθώ μετά τις σπουδές μου. Αυτό που μου κέντρισε κυρίως το ενδιαφέρον είναι η προσφορά προϊόντων που μπορούν κα διευκολύνουν τον σύγχρονο τρόπο ζωής.
3) Η μακροχρόνια οικονομική κρίση έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους δραστηριότητας και έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στο επιχειρησιακό μοντέλο λειτουργίας. Από την αρχή της οικονομικής κρίσης πήραμε μια σειρά από μετρά ώστε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα με βάση την αύξηση της ρευστότητας (μείωση πιστώσεων), μείωση του κόστους παραγωγής, δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων, μεγαλύτερη έμφαση στις εξαγωγές. Η πρόκληση που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν η μείωση του χρηματοοικονομικού ρίσκου και η ταυτόχρονη ανάπτυξη των πωλήσεων.
4) Εάν και το οικονομικό περιβάλλον είναι ασταθές φαίνονται σημάδια ανάκαμψης με βάση την εξωστρέφεια και την υγιή επιχειρηματικότητά. Το θετικό είναι ότι η πραγματική οικονομία μετά από πολλά χρόνια κρίσης και χαμένης δραστηριότητάς μπορεί να αναπτυχθεί με ακόμη μεγαλύτερο ρυθμό. Ένα σταθερό οικονομικό περιβάλλον σε συνδυασμό με κατάλληλες επενδυτικές κατευθύνσεις μπορούν να συνδράμουν στην ταχύτερη ανάπτυξη της πραγματικής οικονομάς.